środa, 3 września 2008

Nagroda

Dostałam nagrodę. I wiecie co dumna jestem z niej. Bo fajnie wiedzieć, ze jest ktos komu podobają się moje prace. Znaczy ja wiem, ze się podobają, widac to chociazby po komentarach. Ale tak naoczna nagroda jakoś tak inaczej motywuje.

A oto zasady jej przyznawania (skopiowane od M.S.) :
1.Nominować można maksymalnie 5 osób
2. 4 powinny być wiernymi czytelnikami twojego bloga a 1 musi pochodzić z innej części świata
3. Należy zostawić linka do osoby, która cię nagrodziła.

I tu zaczynaja sie schody. Bo kogo tu nominować, bo ja taka jestem, ze prawie wszystko mi się podoba. Ale jak mus to mus:

A oto moje nominacje:
1. Elianka- za to, ze jest, za znaki zapytania w oczach, oraz za wiele innych rzeczy
2. Mirabeel - za to, ze jej prace, są dla mnie kopalnią inspiracji
3. Kalanchoe - za cudowność bycia sobą, za szał na zakupach
4. Kamisi i Solince - za to, ze sś, ze mnie bawiąi za to, ze sa kochane(nei potrafie wybrać jednej)

I z zagranicy
5. Iralamija- za przede wszystkim piękne prace.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję i zapraszam ponownie :D