poniedziałek, 9 lutego 2009

Wywołanie

JedyneZostałam zaproszona do zabawy JEDYNE przez Barbarellę
Zasady są następujące:
1.Odpowiadamy na pytania:
-jedyny taki dzień
-jedyna taka noc
-jedyna taka chwila
-jedyne takie wydarzenie
-jedyna taka scraperka
2.Wklejamy zasady i banerek na swój blog.
3.Wywołujemy do zabawy 5 innych scraperek.
4.Powiadamiamy o zabawie również scraperkę z ostatniego pytania.

1. - pierwszy dzień w szkole Młodziaka. Dotarło do mnie, że on dorasta bardzo szybko.
- narodziny Młodzika
- odkrycie scrapbookingu
- spotkanie w Cieszynie z super laskami i nie tylko :D
- Anna-Maria

1 komentarz:

  1. :) szczerze sie wzruszyłam :) szczególnie że to podsumowanie rocznego scrapowania, a zostałam wyrózniona przez tyle osob, ostatnio jako "jedyną" wymieniły mnie juzdwie osoby - dla mnie to bardzo wiele znaczy; dziekuję i mam nadzieję że zawieść w ciągu najbliższego roku również! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję i zapraszam ponownie :D