niedziela, 21 czerwca 2009

Misz masz

Ostatnie kilka dni tworzenia odkupiłam migreną, bólem pleców i niewyspaniem. I jak na złość zdjęć nie zrobiłam. Może jeszcze dorwę zanim pójdzie w ludzi. No zła jestem. Tworzyłam w tempie ekspresowym, bo pierdoła jestem i zostawiłam na ostatnią chwilę. Ale z efektu zadowolona jestem.

A tak z innej beczki , to 15 czerwca Jasiek K. obchodził 1 urodziny.
"Ciocia" Kasia postanowiła na podobraziu scrapa zrobić. Powiem nie skromnie, że robiłam go z dziką rozkoszą. Coś tak czuje, że powstanie więcej prac na podobraziach.
Scrap jest jednocześnie pracą na comiesięczne wyzwanie w Art-piaskownicy
Noteso-album taki oto zrobiłam dla Edit na wymianę notesową w Piaskownicy.

Ja też dostałam piękny. Od Mumy. Zdjęcia jutro. Jak cyknę fotki

2 komentarze:

  1. Aaaaa scrap boski!

    Normalnie taka energia z niego bije, że aż rozsadza :D

    Sama słodycz- sama prawda :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję i zapraszam ponownie :D