sobota, 18 lipca 2009

Blues i szaleństwo Pani M.

W Suwałkach w dniach 16-18.07.2009r trwa Suwalski Blues Festiwal. Dni pełne muzyki i rzeczy jej towarzyszących. Jednym słowem coś dla ciała i duszy w jednym miejscu.

Razem ze znajomymi wybraliśmy się posłuchać paru fajnych zespołów. Było ekstra. Nawet nie o muzykę chodzi, chociaż to też, ale o to spotkanie. Lubie takie wspólne wypady. Szkoda tylko, że tak daleko mieszkają i nie mamy okazji spotykać się częściej. Niby Świat mały, dzięki samolotom, a jednak możemy się spotkać, tylko 2 razy w roku. Może kiedyś, jak zmienią się czasy i realia. I tej myśli się trzymam.

Już mieliśmy iść do domu, jak Pani M. zaczęła robić zabawne miny, a ja z dziką radością cykałam jej fotki. Niestety nie nadają się do publikacji, ba nawet mam zakaz ich publikowania, jednocześnie mam pozwolenie na stworzenie z nimi mini albumiku, specjalnie dla M.

To tylko jedna z fotek, która może zostać pokazana światu

1 komentarz:

  1. Kasiaku piękne zdjęcie (jak zwykle), szkoda, że więcej nie można zobaczyć :)

    A tak poza tym wpadnij do mnie po nagrodę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję i zapraszam ponownie :D