czwartek, 28 października 2010

Ulubione kolory, buty i HBM

Kocham pastele. Ale tylko w otoczeniu. Na sobie wolę kolory zdecydowane.
I dlatego teraz w Piaskownicy królują delikatne zwiewne kolory. Zachęcam Was do zrobienia prac w tej gamie. To naprawdę fajna zabawa.

A drugą rzeczą, którą uwielbiam są buty. Na szpilce albo słupku, albo całkowicie płaskie. Ale muszą być kolorowe. Posiadam też w swej kolekcji czarne szpilki, ale wyłącznie ze względów praktycznych :D

Temat "Buty" to również fotoGra w Piaskownicy. Zobaczcie jak fajne pantofelki mają moje koleżanki z piasku.

Zdjęcie inspirowane fotografią

Po drodze było też gofrowe spotkanie u K, które zaowocowało HBM nr3

4 komentarze:

  1. Kartka jest cudna. Bardzo delikatna i urzekająca.
    Buty też kocham... pewnie jak wszystkie kobietki na świecie. Wczoraj nie mogłam sie opanować i kupiłam kolejne szpilki... ale co miałam zrobić jak one tak na mnie patrzyłay?!? Pozdrawiam serdeczie (i zapraszam do mnie)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna karteczka - słonik jest urzekający, a buty cóż... ja tam lubię tylko płasko, ale kolorowo, ale czarne szpilki też mam, bo PrawieMąż je lubi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodka ta pastelowa kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka bardzo przyjemna. Nie są to moje ulubione kolory. Tyle, że tu w wydaniu tej karteczki świetnie grają z ciachowym słonikiem. W pewnych sytuacjach i tematach tylko te kolory pasują. Tak dokładnie jest z tematem Twojej kartki. Tu one wyciszają, sa łagodne.

    Buty... ach... mam ich tyle ile jest konieczne. Jednak marzy mi się mieć więcej i właśnie takich jakie chcę, a nie jakie są.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję i zapraszam ponownie :D