czwartek, 2 grudnia 2010

NKOTB

Dzis przypadkiem trafiłam, na ten teledysk

i się rozmarzyłam. Nie wiem jak Wy, ale uwielbiałam tych chłopców. Miałam ich wszystkie kasety. Nawet 2 się ostały do dziś dnia.

Ale wiadomo człowiek z czasem, z niektórych idoli wyrasta i zapomina.

Z sentymentu poszperałam po youtube i znalazłam o to

i stwierdziłam, że idole też rosną i starzeją się :D Ale Pięknie wydorośleli. Jeden z nich stał się wręcz smakowitym ciasteczkiem :D

Z zobaczcie jakie mieli szałowe ubranka i fryzury. No szał.

Ech Młodość

3 komentarze:

  1. Och, tak "mój" był Danny :))) to były czasy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też na nich "chorowałam" :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale odjazd;-) W podstawówce ich słuchałam;-) Zakochana byłam w Jordanie;-) a reszta dziewczyn w Joeyu;-)
    to były czasy...
    pozdrawiam cieplutko;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję i zapraszam ponownie :D