poniedziałek, 24 stycznia 2011

W ILS

mej twórczości ciąg dalszy. Wybaczcie, że 3 dni w jednym poście zamieszczę, ale nadal zalatana jestem.

Ten papier z kolekcji Full of Colors ILS, natchnął mnie maksymalnie. Bije z niego taka energia, jak z Młodziaka na zdjęciu. Dodatkiem są kółka z papieru Meadow Sorbet. I znowu idealne dopasowanie kolekcji :) A może zamiast kartki podarować babciom i dziadkom scrapa oprawionego w ramkę?
 Scraplift TEJ  pracy

Papiery Love&Merry są idealnie. Nadają się na każdą okazję, począwszy od miłosnych kartek, poprzez świąteczne albumy, a skończywszy na zimowych scrapach. I tak tez było w moim przypadku. Pocięłam, przykleiłam i powstał scrap.
 Scraplift TEJ pracy

Scrap jest mieszanką kilku kolekcji papierów I Lowe Scrap: Zeszytów II, Love&Merry oraz Full of Colors. Moim zdaniem wszystkie papiery, wszystkich kolekcji ILS pasują do siebie idealnie.
 Scraplift TEJ pracy.


Jak  widzicie same lifty, bo ja lubię liftować.

1 komentarz:

Dziękuję i zapraszam ponownie :D