piątek, 12 kwietnia 2013

Odległość

Dziś na blogu Uli - BLISKO
Powiem Wam szczerze, że zupełnie nie miałam pomysłu na to zdjęcie.  Znaczy coś tam bym wymyśliła, ale to co w głowie mi siedziało niestety nie jest możliwe do zrealizowania w dniu dzisiejszym.

Ale od czego ma się natychacza :*  Podczas wieczornej rozmowy podsunął mi kilka pomysłów. No jak ja lubię, kiedy on to robi. Ma facet pomyślunek . Czasem coś powie, a mi w głowie zaczynają wirować myśli. Uwielbiam ten stan =)

Moje blisko jest jednocześnie blisko i daleko. Ale to jest  takie bliskie daleko :*

Zdjęcie z niedzielnego spaceru.
Tak prezentuje się wierny towarzysz naszych spacerów. Bardzo mądra bestia.
foto by Groszek.  
Moim skromnym zdaniem ma facet rękę do fotek Bo ja najbardziej właśnie lubię takie zdjęcia bez udziwnień i kombinowania.

Takie widoczki można podziwiać jadąc do =) Pisząc widoczki, mam na myśli piękną zimę tej wiosny. Zdjęcie z 7 kwietnia 2013r.
  A takie z okna. Jak ja kocham zachody słońca.

13 komentarzy:

  1. zdjęcie z pieskiem bardzo mi się podoba, a zachód bajka

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcie z pieskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna fotka wyzwaniowa! Bardzo bardzo podoba mi się pomysł!!
    Dalej śnieg leży??? Matko! Mam nadzieje, ze do lata stopnieje? ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ula śniegu na polach po kolana niestety :(

    Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba Twoje zdjęcie bliskości :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię patrzeć na pary idące spacerkiem i trzymające się za ręce, bez względu na wiek zawsze mnie tacy ludzie ujmują...
    super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia spacerowe :)
    Zachód słońca - piękny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny pomysł na pokazanie bliskości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Warto było wybrać się na spacer, żeby zrobić takie świetne zdjęcie:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje za tak miłe słowa :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję i zapraszam ponownie :D