czwartek, 2 stycznia 2014

Podsumowanie 2013

Nowy Rok: 365 nowych nadziei, tysiące wyzwań, milion marzeń
i właśnie tej wersji będę się trzymała

Chyba każdy początek nowego roku jest dobra okazją do podsumowań.
Rok 2013 był dla mnie bardzo dobry. Oczywiście nie obyło się bez łez i smutku, jednak w ogólnym rozrachunku pozytywy znacznie przewyższyły negatywy.

Przy moim boku nadal trwa cudowny mężczyzna - kto mnie zna wie, że to jest nie lada wyczyn :p
Niedługo urodzi się nam nasz największy Skarb, czyli będę miała kolejną osobę do kochania. Czyż to nie cudowne?

Poznałam kilka cudownych osób, które napędzają mnie twórczo. Justynko i Olu tu ogromy buziak dla Was.

Moje postanowienia z początku poprzedniego roku  wypełniłam w 75%, czyli nie jest tak źle =). Niektóre punkty odhaczyłam ze 100% spełnieniem, inne z troszkę mniejszym.

Wśród nich był punkt twórczy. Mogę stwierdzić, że jest oki. Twórczo realizowałam się bardziej w pierwszej połowie roku. Ciąża skutecznie mnie spowolniła. Jednak nadal coś tam dłubałam =)
Oto mały skrót tego co powstało w mojej mini pracowni.
Scrapowo

Szyciowo i nie tylko

Dokończyłam też Projekt 365 i powiem Wam, że oglądająć teraz zdjęcia widzę, jak wiele chwil umyka pamięci.

 Rok 2013 w fotorelacji

Rok 2014 będzie dla mnie czasem wyzwań i wielu zmian. Czekają mnie nowe obowiązki, nowy dom, nowe przygody, plany i marzenia. I wiem, że będzie to kolejny dobry rok =)

Na koniec brzuchaty Katasiaczek chce Wam życzyć spełnienia

a wraz z Groszkiem życzymy Wam, aby ten nastały właśnie rok, był jeszcze lepszy od poprzedniego. Aby spełniły się wszystkie Wasze pragnienia, a uśmiech towarzyszył jak najczęściej.

8 komentarzy:

  1. Najlepszego Kochana!!! Ten rok bedzie z cala pewnoscia dla Ciebie/Was wyjatkowy, wiec wiele radosci Wam zycze ,zycia bez trosk i zmartwien!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, pięknego roku i dla Ciebie, dla Was :) Dużo ciepłych myśli kieruję ku Mieszkance Twojego brzuszka, rośnijcie zdrowo :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech w tym roku pięknych wspomnień będzie jeszcze więcej :)) Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 75% to bardzo dobry wynik! Oby w tym roku spełniło się nie sto, a 150% planów! Wszystkiego najlepszego dla Ciebie i Twojej rodziny!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana gratulacje! Nie jestem zalogowana wiec zycze tak anonimowo :))) Niech sie groszek zdrowo rozwija, a Tobie duzo zdrowka, snu i dobrego samopoczucia! Buziaki! Castilia

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego Ci życzę!!
    Gratulacje i spełnienia marzeń!!!!!!!!!
    Pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję i zapraszam ponownie :D