środa, 24 czerwca 2015

10 najpiękniejszych chwil z życia Katasiaczka (WB1)

Ula ponownie zaproponowała "Wyzwanie blogowe". Musze przyznać, że uwielbiam je, bo dają mi motywację do napisania tu paru słów.


1 jest banalne, nie może to być nic innego jak narodziny moich dzieci. Chwile te były mieszaniną szczęścia i niepokoju, o te maleńkie istotki.

2 - poznanie mojego obecnego męża, czyli znowu banalnie =) jest to człowiek, na którego czekałam całe swoje życie. I pomimo jego wad kocham go jak wariatka/

3 - a jak mąż to ślub, który tak niedawno się odbył. Był nasz wymarzony. Wesele równie fantastyczne. Spędzone z cudownymi ludźmi.

4 - pierwszy wyjazd z Młodym na dłuugie wakacje. Do Cieszyna pojechaliśmy. Zmacałam wtedy tyle cudownych kobiet i facetów. Przyjaźnie, które tam się nawiązały trwają do dziś dnia. A co poniektóre nadal mają znaki zapytania w oczach =) Prawda Ewelinka ;p

5 - pierwszy występ Młodzika. Bosz jak ja płakałam, a on taki zestresowany, dłubał tym paluszkiem w koszuli. 

6 - odkrycie internetowego świata. I mnogości kreatywnych rzeczy, które można w nim znaleźć. Dzięki  niemu poznałam wiele podobnych do mnie wariatek.

7 - wczorajszy Dzień Ojca - 23.06.2015 r. i wręczanie przez Młodzika i Bąblę kwiatów i laurki dla G. Bąbla malowała, a Młodzik zrywał kwiaty. 


8 - stwierdzenie, że waga pokazuje minus 20 kg.  Nie mogłam  uwierzyć, w to że mi się udało. Chwila bezcenna.

9 - oświadczyny. Tak, znowu  banalnie. Ale jak zobaczyłam, go w mundurze, z pękiem 13 czerwonych róż, to myślałam, że śnię. Zanim ukląkł i oświadczył się, stał i czekał zanim się uspokoję, bo ryczałam jak głupia. Spełnił jedno z moich marzeń - dzięki tym oświadczynom, wyszłam za mąż za żołnierza =)

10 - pierwszy wyjazd nad nasze morze i zobaczenie Gdańska. Boszzz jak ja kocham to miasto. Jest to jedyne duże miasto, w którym mogłabym mieszkać. 

4 komentarze:

  1. I czuje się mega zaszczycona że ci w dwóch z tych magicznych chwil towarzyszyłam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Eli, Ty towarzyszysz jeszcze w kilku :P

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś niesamowita Kasiu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję i zapraszam ponownie :D